V úterý 5. května jsem převzali tuto zprávu iDnes.cz: Zákaznice supermarketu Billa v Kolíně chtěla koupit bonboniéru se slevou, kterou viděla v letáku. U pokladny jí však řekli, že to je jen ilustrační foto a že na tuto konkrétní bonboniéru se sleva nevztahuje. Neměli však pravdu. Billa teď kvůli tomu upravuje pravidla pro načítání slev na pokladnách.
Čtenářka V. M. si MF DNES postěžovala, že ji oklamali v kolínské pobočce obchodního řetězce Billa. V letáku společnosti ji zaujala nabídka na třicetiprocentní slevu na bonboniéry. Jednu z obrázku si tedy vybrala a vyrazila nakupovat. U pokladny se jí ale sleva nenačetla. "U pokladny mi byla namarkována plná částka. Na můj dotaz ke slevě mi paní vedoucí sdělila, že se jedná pouze o ilustrační foto a zdaleka ne všechny výrobky uvedené na obrázku jsou opravdu zlevněny," napsala redakci čtenářka. Má za to, že Billa uvádí klamavou reklamu a "dělá si z lidí legraci".
Obchodní řetězec přiznal, že šlo o chybu. "Akce pro členy BILLA Bonus Clubu se vztahovala na všechny bonboniéry zařazené do této skupiny výrobků. Uvedené Pralinky Orion byly do akce zařazeny, sleva se tedy po předložení karty člena BILLA Bonus Clubu načetla. Pokud by zákaznice vyčkala a dokončila nákup, viděla by, že bonboniéra jí byla prodána za akční cenu. Na stornu je vidět, že se akce započetla. Na některých pokladnách se doposud zboží ukazovalo před slevou a sleva byla následně vidět až na samotné účtence, což byl nejspíše i případ vámi zmiňované zákaznice," reagovala na dotaz MF DNES mluvčí Billy Lucie Borovičková.
Společnost podle ní teď změnila načítání slev pro členy věrnostního klubu. Ceny se budou zobrazovat již po slevě, aby zákazník měl okamžitý přehled o ceně prodaného zboží. Borovičková ujistila, že pokladní, která zákaznici zmátla, bude znovu proškolena. "V každém případě jsme zákaznici připraveni se omluvit a domluvit jí na prodejně náhradu. Stačí, když se s námi spojí," slíbila mluvčí. meč, idnes